Staff ansøgning - Mike

112 views
Ingame navn: MikeFromDenmark
SteamID: STEAM_0:0:64732648
IRL fornavn: Mike filsøe
Alder: 18 den 4 april

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

ja Jeg har nogen tidligere erfaringer med administrative jobs, men jeg mener at dette vil være en frisk god start indenfor administrative jobs igen. Jeg kender allerede nogle af ULX koderne i forevejen, og jeg mener selv at min viljestyrke og min evne til at være lærenem kan hjælpe rigtig godt i den her sammenhæng.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?
Jeg synes at Gmod DarkRP er en utroligt spændende gamemode, som jeg investerer meget tid i, og jeg synes at jeg gerne vil hjælpe communitiet på den måde som jeg har til rådighed, altså ved at være en del af staff teamet. Jeg har altid interesseret mig i at moderere en server, og/eller administrere, jeg synes altid at der er noget fedt i at hjælpe andre med at få en bedre spiloplevelse, bl.a ved at give hjælp til at finde ud af hvordan man gør ting, hjælpe med at løse problemer, uden at man bare skal uddele bans for at gøre det, men at få snakket om problemet, så man ikke bare får smidt en case videre før tid.

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg synes at jeg har en evne til at skubbe min egen holdning til en person eller et emne væk, altså hvis der er en jeg ikke kan lide så vil jeg behandle ham som alle andre. Jeg synes også jeg har en åben personlighed som gør mig i stand til at kunne lide alle, bortset fra hvis de bevidst prøver at gøre mig sure, men så er det at jeg bare plejer at ignorere dem, eller hvis det er nødvendigt, (altså hvis de caller admin og der ikke er andre admins tilgængelige) så vil jeg stadig behandle den person venligt, og gøre mit for at få løst casen.

Sådan her vil jeg håndtere en case:

Hvis jeg blev kaldt ud til en case f.eks cdm, eller døde af en bil der fløj rundt. Så vil jeg først se hvordan personen døde, se hvordan bilen bevæger sig, (ligner det at en person med vilje drejer ind i en på græsset), om bilen bevæger sig hurtigt eller stod den næsten helt stille. Så vil jeg spørge begge parter om hvordan det gik til, og finde en fornuftig løsning på problemet, f.eks hvis nu i eksempel 1. Hr. Kurt kalder admin på cdm, så ser jeg at han står på fortovet og at bilen drejer direkte mod Hr Kurt, så vil jeg snakke med føreren af bilen og sige til ham at det er uacceptabelt, og så vil han højest sandsynligt få carban, tiden afhængig af hvor mange carbans han har fået, og om hvor alvorligt cdm det var. Ville selv give ham 15 min hvis han ikke havde særligt mange carbans i forvejen.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har en smule kendskab til ULX koder, såsom (!bring, !goto, !cb, !jail, !return, !visdeath, !visram, !visscene)

Men jeg har stadig noget at lære, og det er jeg fuldt ud villig til.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv jeg er meget god skriftlig og mundtligt, jeg ved næsten altid hvad jeg skal sige, og jeg laver næsten ingen stavefejl. jeg har en mic der virker fornuftigt som er tydelig og forstå.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg har for tiden mulighed for at være på stortset hver dag fra omkring kl. 15:30 til kl. 22:00. Selvfølgelig i weekenderne har jeg mulighed for at være på fra morgenstund, til aften. 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

jeg er en fornuftig ung dreng, der vil skabe det bedste community og server at spille på!

//Mike

Reply